Telefonsklep internetowy w godz. 11-17 sklep stacjonarny w godz. 12-16 504 603 700
Godziny działania sklepu12-16
Cennik
Statystyka
Aktualnie klientów na stronie: 2
Sklep odwiedziło: 336259 klientów
Sklep działa od: 05-03-2020
Dostawa-Płatności
Składanie zamówień
Zamówienia można składać poprzez formularz zamówieniowy na stronie, jak również e-mailem na adres: sklep@frufru.pl lub telefonicznie pod nr. (22) 771 34 07 lub 0 504 603 700
Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 15.00, w soboty, niedziele i święta, rozpatrywane są kolejnego dnia roboczego.
Kupujący zobowiązany jest do podania numeru telefonu stacjonarnego lub komórkowego oraz adresu e-mail, pod którymi będzie możliwe potwierdzenie zamówienia. WAŻNE:Proszę o dokładne sprawdzenie poprawności podanych danych- e-mail, telefon, adres. W przypadku podania błędnego adresu koszty przesyłki w obydwie strony ponosi Zamawiający.
Zamówienia bez podania pełnych danych: nazwisko i imię, adres, numer telefonu kontaktowego, adres e-mail – nie będą realizowane.
Ceny towarów podane w sklepie wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
Sklep nie jest płatnikiem Vat. Na życzenie klienta wystawiamy Rachunek.
Paczki wysyłamy jedynie na terenie Polski.
Istnieje możliwość rezygnacji z zamówienia w przeciągu 6 godzin – jedynie w formie telefonicznej pod nr. 0 504 603 700. Jeśli rezygnacja nastąpi po wysłaniu paczki koszt transportu w obydwie strony ponosi Zamawiający.
Decydując się na złożenie zamówienia w naszym sklepie, akceptują Państwo podane warunki.
Wysyłka zamówień
Czas realizacji zamówień czyli czas skompletowania produktów wynosi od 3 do 5 dni roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia (czas realizacji – czyli w przeciągu 3-5 dni wysyłamy paczki – NIE PONOSIMY ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA OPÓŹNIENIA POCZTY POLSKIEJ). W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia w podanym czasie klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany – e-mailem lub telefonicznie.
Zamówienia dostarczane są za pośrednictwem Poczty Polskiej pod wskazany adres podany w formularzu zamówienia.
W przypadku niedostępności towarów objętych zamówieniem w naszym magazynie i braku możliwości realizacji zamówienia Klienta, Sklep zawiadomi o tym fakcie Klienta najpóźniej w terminie 2 dni roboczych licząc od daty zawarcia umowy i zwróci wpłacone pieniądze. Powiadomienie zostanie wysłane na adres e-mail wskazany przez Klienta w formularzu zamówienia.
W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem w magazynie lub z innych przyczyn uniemożliwiających realizację zamówienia w czasie przewidzianym w tym, Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji. Klient ma następujące możliwości:
częściowa realizacja - wybór przez Klienta tej możliwości powoduje zrealizowanie zamówienia dotyczącego wyłącznie dostępnych towarów, Sklep zostaje zwolniony z obowiązku realizacji zamówienia na towary niedostępne,
anulowanie całości zamówienia - wybór przez Klienta tej możliwości powoduje zwolnienie Sklepu z obowiązku realizacji zamówienia.
Sposoby płatności
FruFru.pl udostępnia swoim klientom następujące możliwości zapłaty za zamówione towary:
Płatność przelewem bankowym bezpośrednio na nasze konto.
Wybór tego rodzaju płatności oznacza, że wpłacasz pieniądze na nasze konto, a przesyłka realizowana jest dopiero w momencie zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.
Płatność przy odbiorze. Ten sposób płatności oznacza, że za zamówione towary zapłacisz w momencie ich odbioru na poczcie lub u listonosza.
Odbiór osobisty w sklepie. Płatność za towary zamówione internetowo lub telefoniczne realizowana jest w siedzibie sklepu.
Ceny przesyłek
Wprowadziliśmy system przesyłek uzależniony od ich wagi. Ułatwi to zamówienia małych i lekkich przedmiotów.
Wysyłka
1. Poczta Polska - przedmioty o standardowych wymiarach, paczka do 25 kg.
Koszty wysyłki pokrywa kupujący.
Przy składaniu zamówienia Klient ma podane różne możliwości przesyłek - obok rodzaju widnieje kwota uzależniona od wagi paczki.